نقش روابط مفهومی واژگان بر یادگیری مهارت خواندن دانش آموزان

یادگیری واژگان زبان فارسی از مهم ترین مهارت های پایه ای برای یادگیری خواندن و نوشتن دانش آموزان در سال های آغازین مدرسه می باشد.
هدف از این مقاله ارایه واژگان زبان فارسی از طریق روابط مفهومی آنها و تقویت مهارتهای خواندن دانش آموزان دوره دبستان در فرآیند یاددهی- یادگیری است.
یکی از اهداف آموزش زبان فارسی گسترش دایره ی واژگانی دانش آموزان است.
برای تحقق چنین هدفی در برنامه آموزش زبان فارسی می توان از روابط مفهومی واژگان سود جست .
آشنایی دانش آموزان با روابط مفهومی واژگان موجب گسترش دایره ی واژگانی آنان می گردد.

 مطالعه ، مشاهده و دریافت خلاصه و اصل مقاله    نقش روابط مفهومی واژگان بر یادگیری مهارت خواندن دانش آموزان   » در پایگاه سیویلیکا  امکان پذیر است.

واژه آموزی درس 17

واژه آموزی درس 16

واژه آموزی درس 15

واژه آموزی درس 14

واژه آموزی درس 13

واژه آموزی درس 12

واژه آموزی درس 11

واژگان ,دانش ,مفهومی ,روابط ,زبان ,فارسی ,روابط مفهومی ,زبان فارسی ,مفهومی واژگان ,دانش آموزان ,خواندن دانش ,روابط مفهومی واژگان ,یادگیری مهارت خواندن

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مهندس مهدی غفاری و _ ماندن# با زینب(س) # صراط(عباس) _می خواهد # . دانلود نمونه سوالات تربیت رسانه ای پیام نور هزار درد وبلاگي عاشقانه نیاز شاهدشهر همه چيز دان خريد کتاب درسي artenis popak12